Mesajele și ideile AUR vor ajunge la „cel puțin 10 milioane de români”, până la sfârșitul anului, datorită noii publicații, susțin lideri din conducerea partidului.
Strategia AUR este să tipărească, la fiecare două – trei luni, câte două milioane de bucăți din materialul de propagandă. Nu este un cotidian propriu-zis, deoarece nu are o ediție zilnică.
Cu toate acestea, tirajul este unul semnificativ, în condițiile în care ziarele cu ediție tipărită au devenit din ce în ce mai rare în România în ultimul deceniu. Dacă partidele tradiționale și-au concentrat banii și atenția asupra promovării în spațiul online și folosesc tipăriturile exclusiv în campaniile electorale, AUR are o altă abordare.
PSD a folosit 41,8 milioane de lei în 2023 pentru presă și propagandă (n.r. – interval ianuarie – septembrie), iar PNL aproape 34 de milioane de lei. La același capitol, USR a ajuns la 10,7 milioane de lei în primele nouă luni din…