Consiliul Județean Dâmbovița a găzduit evenimentul „Norvegia, printre fiorduri norvegiene – Unitate în diversitate”, în cadrul proiectului „Conservarea, restaurarea, valorificarea clădirii Fosta Școală de Cavalerie în vederea consolidării identității culturale a județului Dâmbovița” finanțat prin Programul RO CULTURA. Participanții au avut ocazia să descopere aspecte relevante ale culturii norvegiene, precum peisajele spectaculoase ale fiordurilor norvegiene, nopțile albe și aurora boreală. Evenimentul a avut loc la Biblioteca Județeană I. H. Rădulescu din Târgoviște, fiind o călătorie vizuală în care participanții au explorat Oslo, Parcul Vigeland și Muzeul de Artă, având ocazia să admire celebra pictură „Strigătul” a artistului Edvard Munch.
De asemenea, participanții au experimentat lumea lui Peer Gynt, au parcurs „muntele vindecării” și au intrat în tărâmul spiritual al vikingilor. Evenimentul a fost organizat de Consiliul Județean Dâmbovița în colaborare cu Asociația EuroTrainer, fiind finanțat prin Granturile SEE 2014-2021. Asociația Horten Marsjkluub din Norvegia a mulțumit Consiliului Județean Dâmbovița pentru implicare și a promovat obiectivul turistic pe pagina oficială de Facebook. Granturile SEE sunt o contribuție la reducerea disparităților economice și sociale în Spațiul Economic European și la consolidarea relațiilor cu alte state europene. Programul RO-CULTURA, implementat de Ministerul Culturii, are ca obiectiv consolidarea dezvoltării economice și sociale prin colaborare culturală.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “damboviteanul.com”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii